Dessert i en fei.

Hva gjør vi når vi sitter og ser på tirsdagens episode Bra Godt og blir overfor-fristet, og ikke har is i fryseren? Da blir det dypdykk i fryser og diverse.

Jeg fant i mitt søk:
1 stk frossen banan
1 pose frosne bringebær fra hagen
1 pose rabarbra fra hagen

Fram med blenderen og inn i skap og skuffer.
Da ble banan, 1 god neve rabarbra og bringebær kjørt i blender med litt youghurt naturell og lønnesirup.

Så ble nøtter og litt tørket frukt drisslet med honning og satt i ovnen på 200 gr til gyldent. Avkjølte og hakket det over «iskremen»

Espressoen, som ble brukt i oppskriften som inspirerte droppet jeg da jeg hadde fått i meg dagens dose.
Ble nå Bra Godt ja.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg